Monday 24 October 2011

KERTAS PENILAIAN AMALI

ARAHAN KERJA
MASA EMPAT (4) MINGGU
TASK :
a) 09.01 COORDINATE COMPUTER SYSTEM PROCUREMENT
b) 09.03 MONITOR DEPARTMENT INVENTORY


Pengurusan Inventori
adalah satu perkara yang penting di dalam mentadbir dan menyusun inventori.Anda dikehendaki mengkaji sistem inventori yang sedia ada dan dikehendaki mencadangkan perubahan dan peningkatan sistem invnetori bagi tujuan peningkatan kualiti pengurusan sistem inventori yang lebih baik, mudah dan bersistematik di jabatan.

Sistem ini juga bertujuan bagi mengawal dan mendapatkan maklumat yang diperlukan seperti jaminan, harga konfigurasi dan sebagainya.

Cadangan anda juga melibatkan pembangunan sistem invnetori berkomputer (database). Cadangan serta sistem yang dibangunkan perlu dibentangkan dan didemonstrasikan.

KRITERIA KETERAMPILAN:


Penilaian akan dibuat berdasarkan tugassan-tugasan berikut:
1. Penyediaan peralatan dan perkakasan
2. Langkah kerja untuk tugasan yang diberi.
3. Hasil kerja
4. Sikap semasa dan selepas melaksanakan tugas
5. Langkah-langkah keselamatan

No comments:

Post a Comment